kaffe


en dusch och några kaffekoppar är det enda som får mig att vakna till liv på morgonen. jag är ingen morgonmänniska, jag är en nattuggla.. så då vet alla det om ni inte redan märkt det! var iallafall uppe kvart över åtta imorse för hade körlektion klockan nio. körlektionen gick väldigt bra! fick t.o.m prova på att köra lite i stan och det gick också bra konstigt nog.. trodde jag skulle stressa ihjäl mig i trafikljusen men icket, så det hurrar vi för. nu är det jobb till 18 och sen sticker jag till stugan ikväll. åker med farfar till stan mellan sex-halv sju imorgonbitti, blir tungt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-07-15 @ 22:19:34
Postat av: Becca

Hej!

Jag har just nu en tävling på min blogg där man får välja valfritt plagg från mahingo.com



Var gärna med och tävla!

http://beccanorman.blogg.se/2010/july/awsome-tavling.html#comment

2010-07-15 @ 22:20:06
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0