gaah...

jahaa.. så var det, morgon? kvällen bara flög iväg. blev lite nostalgisk och såg en gammal film och sen pratade jag med nille i tlfn i två timmar! efter det har jag suttit och försökt bränna en jävla cdskiva till micke & elin eftersom dom åker till ammarnäs imorgonbitti och vill ha nån bra skiva i bilen. men min dator har fått nå tuppjuck så det står att brännaren inte är ansluten och grejer så det gick då åt helvete. gav upp nu efter en timmes försök, så finns väl inte så mkt att göra åt den saken annat än sova!
satt föressten och kollade igenom gamla cdskivor med bilder och filmer och hittade en bild på mig från 9an b.la:



haha lite småkul med gamla filmer & bilder. bra att man har sparat det på cdskivor eftersom båda mina hårddiskar har kraschat! här är en gammal film på macke från 2005-2006 då han visar hur man bakar en snus:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0