?

haha.. kvällen igår blev helt jävla fucked up. slutade med att vi var påväg hem till boden igen klockan ett typ? varför det blev så är en låååång historia som jag definitivt inte tänker dra upp här.
idag funderar vi iaf på att åka tillbaka, om jag får tag i min vän så att säga. lite svårt när hans mobil är cp. men det löser sig... om det nu inte blir så att vi åker tillbaka så vet jag då inte vad jag ska hitta på idag? f.ö vill jag flytta nu, helst igår. jag förstår verkligen inte hur jag ska palla ett år till. alltså ju mer jag tänker på det så ja, det kommer aldrig gå.

Kommentarer
Postat av: Ladytubii

Hej!



Har en intressant fråga i min blogg som skulle vara väldigt intressant om jag fick svar på av olika tjejer och killar :) Tacksam om du svarar!



Ber om ursäkt om jag stör!

2010-07-24 @ 15:33:42
URL: http://ladytubii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0