.

känner mig hjärndöd.. speciellt igår. körlektionen gick helt okej, rätt kasst i början men sen lärde jag känna nya bilen lite bättre och då gick det enklare! efter körlektionen sprang jag hem och hämtade väskan och gick sen till jobbet. jobbade 09:50-18:00. sen gick jag hem och lämna väskan och böt om innan jag for till körskolan. viktor & jonte var också där så vi fick sitta och göra ett test om vägmärken innan dom gick hem. när dom åkt hade jag privat teorilektion. efter det gick jag på coop och handlade, sen hem och åt och sen såg film.

hade svinsvårt att ta mig upp imorse pga sömnbrist inatt för att det är som en bastu i min lägenhet. tog mig upp tjugo i tio iallafall och drog bara på mig kläderna, borstade tänderna och gick till jobbet. efter jobbet var jag ute med mamma & disa en sväng och sen åt jag mat. nu ska jag plugga teori, och sen mest troligt städa beroende på hur länge det tar med teorin!

Kommentarer
Postat av: elina

men ååååh haha, fan vad söt hon är!!

2010-07-14 @ 00:40:09
URL: http://eliinalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0