elefantöga?

(lunch på oregano idag)

oouuff.. den här dagen har varit en av dom segaste på länge. klev upp klockan sex och packade ihop mina grejer innan jag och farfar rullade iväg mot stan. när jag kom hem la jag mig och sov två timmar. klev sen upp och fick se det här i spegeln:



seriöst, vad är det här?! tycker det ser ut som ett elefantöga. det hade bildats två svullna påsar under min vagel? och det var inte direkt så att jag kunde kyla ner påsarna heller eftersom dom gjorde ont så inåt helvete. nåja nog pratat om det, var bara att traska till jobbet och fortsätta se ut som ett miffo. och om kunderna har stirrat? jajomen, kan man lungt säga. om jag har skämts? skoja inte. men, lyckades på något vänster dämpa det lite med smink så det såg ut såhär lite senare under dagen:
okej såg fortfarande ut som ett miffo men det blev iallafall bättre än på morgonen. men det är smällar man får ta. har jag tur så försvinner den väl inom en vecka, har jag däremot otur får jag dras med den 6-12 månader...

när jag fick lunch gick jag iallafall ut på stan och mötte upp anna. vi tänkte först gå till dagoberts men där var det knökfullt så vi gick till oregano istället. deras sallader är ju bara föööör goda! glad att vi gick dit istället. sen gick vi och gjorde ett ärende på banken innan vi sa hejdå och gick tillbaka till våra jobb. efter jobbet for jag och mamma på dollar store och sen for vi bara och körde runt lite. sen har jag inte gjort så mkt mer, ätit, sett tv, suttit här typ. har faktiskt inte orkat plugga teori ikväll, är helt mör i kroppen och hjärnan så får ta det imorgon istället. nu ska jag se en film och sen hoppas på att få somna tidigt.

bjuder på en film från i söndags:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0