-


jaa så har ännu en dag sprungit iväg.. (och varför i helvete blir texten blå ibland när jag skriver?!) dagen började med jobb 09:50-18.. efter jobbet gick jag och handlade  på coop sen hämtade elin upp mig. for till harads och surrade med viktor i nån timme. efter det for vi och hälsade på pappa och elina i svartlå. sen tog vi med oss elina och for hem till syd där dom var ett gäng och drack öl & badade badtunna! när klockan blev strax före elva for vi upp till röken och hämtade chribba och micke och rullade ner mot stan igen. nu har jag precis kommit in genom dörren och funderar på planen jag hade på att städa och rensa kläder idag, så ska väl börja lite smått med det nu innan jag ska försöka sova tänkte jag.


drar till med en outfit bild idag också;



linne - red label
jeansleggins - sisters point
vita converse i läder
armband - pandora
halsband - rock by sweden


Kommentarer
Postat av: tobbs

tuff outfit :)

2010-07-07 @ 16:43:15
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0