sviiiiiinkallt



det är så sjuuukt kallt ute så jag tror jag dör.. jag och anna fick skjuts av cia till coop för att köpa på oss lite gotta osv inför kvällen eftersom den kommer spenderas inomhus. vi sprang hem från coop påpälsade och höll på att frysa ihjäl, det är galen kyla ute. så från och med nu isolerar vi oss i lägenheten på obestämd tid framtills kylan är borta.. kul att läsa olas blogg också där det stod att det endast är -4 i sthlm idag.. kul att bo i nordpoolen.
nu ska vi göra något vi aldrig annars gör, nämligen se big brother och sen ska jag plugga det jag inte hann med igår.

Kommentarer
Postat av: Anna

gillar din topic!

2010-01-09 @ 13:31:53
URL: http://tessoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0