svar på frågorna

hade ju en liten "frågestund" eller vad man nu ska kalla det här för någon dag sen, så nu tänkte jag svara på frågorna jag fått.

Lisan om ingen aning..:
Kidsen är inte längre med nånstans? slut mellan tjejen din pappa var med?
du verkar läsa skolan hemma typ?
du är grym tjejen! =)
Svar:
Jo det är slut mellan min pappa och hans flickvän sen några månader tillbaka tyvärr, saknar hennes barn otroligt mycket. Jo just nu läser jag på distans pga vissa saker, men ska snart börja i skolan igen. Oj, tack så mycket :)!


tess om ingen aning..:
jag vill veta hur mycke du saknar vesslan;)! puss på dig<3
Svar:
Hahha hej tess ;) jag saknar dig jättejätte mycket! puss!


Rebecca om ingen aning..:
Vars är du någonstans? :)
Svar:
Vars jag är? jadu, just nu är jag hos en kompis :)


Oskar om ingen aning..:
skulle vara kul om du berättade lite om din vardag, bara allmänt lixom
Svar:
Oj.. ja alltså jag gör faktiskt inget speciellt, min vardag ser nästan alltid likadan ut. Nu när jag pluggar hemifrån försöker jag ju plugga varje dag, ser film/tv, umgås med någon kompis och ibland är jag hemma hos min pappa eller mamma.



sofia om ingen aning..:
du bor i boden va? du hade kunnat skriva lite om det :D bra blogg förresten!
Svar:
Jo jag bor i boden! vad finns det att berätta om boden? egentligen är det faktiskt en jättefin stad, liten och lugn. men jag tycker verkligen inte om den, vet inte om det har med vissa människor som bor i staden att göra eller vad det är egentligen. Men oftast brukar man ju inte tycka om staden man bott i hela livet så är väl kanske inget konstigt med det :) Tack så mycket :)!



Hannizz om ingen aning..:
har läst din blogg ett tag och förut skrev du ju om filmtips så det hade varit jättekul om du kunde börja skriva om det igen :) kram
Svar:
Ja jag ska försöka börja göra det igen, men har inte blivit så mycket nytt filmtittande på senaste tiden, men så fort jag börjar se nya filmer igen ska jag skriva om dom :) Kram!



alice om ingen aning..:
du borde göra dagens outfit och sånt där..
Svar:
Ska fundera på det :)



fredrika om ingen aning..:
Jag tycker du har jätte bra musik smak!! så du borde lägga ut nya låtar som du hittar! Kramkram på dig
/Fredrika
Svar:
Tycker du det? Vad kul :) Ska försöka göra det oftare! Kram



jimmie - the one and only om ingen aning..:
hiss och diss som alla storbloggare har är jävligt nice ;D
Svar:
Får kanske börja med det då :)



Annahh om ingen aning..:
vilken gymnasielinje går du? jag går i nian och har fortfarande inte bestämt mig vad jag vill gå och det börjar bli lite bråttom nu så det hade varit bra om du berättar lite om linjen tack för hjälpen jätte bra blog puss
Svar:
Jag går barn & fritid. Alltså jag trivs inte på min linje, min klass är jätterolig och lärarna vi har nu är bra enligt mig, men jag ångrar att jag valde barn & fritid så det tycker jag inte du ska välja. Jag tycker hotell & restaurang eller bygg verkar vara roliga linjer så kanske någon av dom, men det är ju olika från person till person :) på barn & fritid är det ju mycket APU - arbetsplatsförlagd utbildning under dom tre åren man går gymnasiet. Sen får vi ju mycket uppgifter om barn i olika åldrar m.m. Ibland är det intressant, ibland inte :)




julia om ingen aning..:
har du någon pojkvän? eller gilla du ba nån?
Svar:
Nej någon pojkvän har jag inte, men kanske finns någon där ute :)



gustaf om ingen aning..:
vad tycker du om att göra?:p har du nå intressent asso, typ att du spelar fotboll eller nå haha
Svar:
Nej någon sport har jag inte som intresse :) Men på vintern gillar jag att åka snowboard & köra skoter. Och på sommaren är alla roliga fester med vännerna :)



Anonym om ingen aning..:
vilka sidor shoppar du kläder ifrån? skulle vara kul att veta eftersom du alltid har så fina kläder på bloggen!
Svar:
Det är väldigt många olika sidor. Men framför allt är det från Nelly, Topstreetwear, Junkyard, Zoovillage, Hollywood :)



lindah om ingen aning..:
vad föredrar du helst, att ha få nära vänner eller jättemånga vänner som du inte står så nära?
umgås du ofta med vänner och vilka brukar du vara med?
Svar:
Jag har hellre få nära vänner än jättemånga vänner som jag inte står så nära. Ja det är till och från, jag umgås varje dag med min syster & hennes bästa kompis tess eftersom dom i stort sett bor hemma hos mig. Jag umgås mest med min bästa kompis Elin. Förut umgicks jag jätteofta med macke & dennis, men vi har inte umgåtts på ett tag. Sen finns det många andra jag umgås med också, men inte lika ofta :)



makko
om ingen aning..:
vilken är din favoritfilm och vad ser du helst på för filmer?
Svar:
Oj.. det går inte att bara välja en film. Men jag ser helst på komedier eller skräckfilmer. Några komedier jag gillar är dude where's my car?, pineapple express, i love you man, forgetting sarah marshall, miss march, just married, benchwarmers m.m. :) Några skräckfilmer jag gillar är orphan, hostel, the amityville horror, wolfcreek m.m. :)



det var nog alla frågor som kommit in, så hoppas ni är nöjda med svaren.
nu måste jag börja plugga :)!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0