storm warning



sitter och ser den här filmen just nu med annasofia, jävligt bra är den!

Handling:
När Rob och Pia åker på en romantisk fisketur hamnar de mitt i en storm. De åker vilse och hamnar i ett träsk. När de tar sig upp på land hittar de tillslut ett övergivet hus... Där står inte allt rätt till.

gårdagen då.. det började med middag hemma hos elin med henne, evalena, bea, fanny och sofia! vi åt god mat och sen spelade vi massa roliga spel :) sandra kom en sväng sen också. sen for bea till sävast, fanny och sofia till degerbäcken och jag, elin, evalena, viktor och jocke for till klinten. var mkt folk där men inte så jättemånga man kände. var väl trevligt men måste erkänna att jag varit med om roligare nyår förut :) fick iallafall tag på frida sen som skjutsade hem mig till lägenheten där annasofia låg och sov, hon vaknade och vi satt och pratade en stund innan vi somnade.

vaknade först kring åtta idag, åt lite och sen somnade jag om. jag och annasofia vaknade klockan tre!!!! idag.. haha helt sinnes. vi såg iallafall först smekmånaden och sen ice age 2. sen kom elin förbi en sväng och vi följde med henne till bredåker för att lämna något, sen for vi och köpte maxmat och for och åt det hemma hos hennes mamma. och ja nu ser jag och annasofia den här filmen som sagt. ska försöka sova när den slutar för jobbar imorgon.

elin tog dom flesta bilderna med sin kamera igår, men har några som jag tog med mobilen:











Kommentarer
Postat av: gabriella

saknar dig josefiiiiiine! var så himla längesen :( <3

2010-01-02 @ 22:52:16
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0