städastädastäda..

okej, nu har jag städat i en timme.. eller jag och jag, tess, elina och annasofia hjälpte faktiskt också till, så tack för det :)! iallafall, det här är ju egentligen jääävligt pinsamt eftersom ni kommer se vilken slarver jag är, (men kan ju skylla lite på att vi är fyra personer som bor här nu också..) men här är iaf före och efterbilder:

före:















efter:






jaa jag vet att det är massa påsar kvar under bordet, men eftersom annasofia bor här så är det alla hennes saker som står där, vet inte riktigt vars annars vi ska sätta dom så:









toan är dock inte påbörjad ännu, ska ta det imorgon. nu återstår det bara toan då, dammsuga, skura, småplocka och dammtorka sen är det cleeeant här :)! skönt. blev jääävligt stor skillnad, så ja nu vet alla som läser min blogg att jag är så jääävla slarvig så det finns inte, men har mina ljusa stunder ibland då jag får för mig att börja storstäda och då brukar jag kunna hålla det fint rätt länge om jag är på bra humör, och nu ska det då förbli fint ett tag framöver iaf hoppas jag. nu ska vi se film eller något innan jag ska sova så jag orkar med morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0