03:37

är nu klockan och jag är vaken och umgås med ivan & annasofia, tummen upp för det! nejmen helt allvarligt, måste börja vända på dygnet nu känner jag.. vi är vaken till halv fem-fem varje natt och sover bort hela dagarna, det är inte okej. fast vi tog oss upp "tidigt" idag. om man kan kalla 12:45 för tidigt, iallafall tidigare än alla andra dagar så. vi sitter iallafall och ser big brother (nähäää, vilken skräll!!!). har faktiskt också varit duktig och pluggat bort rätt mkt ikväll, men har en del kvar så ska fixa det imorgon så allt är klärrrrt innan fredag då jag tänkt lämna in det. nåmen tänkte iallafall få annasofia att lägga sig och sova med mig när ivan åkt hem, och ICKET sova bort hela dagen imorgon nej. fem timmars sömn får räcka inatt.
natti om någon timme eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0