toooday.. eller?

dagen började med att elin kom till mig, åt lite frulle och klädde på mig innan vi gick ut på stan. bestämde mig för att skicka tillbaka klänningen jag beställt från nelly, så gick till coop och la den i brevlådan. kom dock på senare att jag glömde vända på faktura lappen så mitt namn och adress står där så den lär väl ploppa in i min brevlåda imorgon eller något.. iallafall så köpte jag mig en till spetsklänning på magi, den här gången i rosa. så nu har jag bara en grå kvar att köpa som jag ska beställa från nelly. sen gick vi till hanssons och var social med ivan, syd & johanna innan vi gick en till runda på stan innan vi bestämde oss för att äta en macka på dagoberts. satt kvar en stund efter maten och pratade med syd, ivan & johanna innan jag, elin & rosita for iväg och gav pengar till beas present osv. sen for jag, elin & syd till godisarenan och hyrde en skräckfilm. elin släppte av mig och syd hos mig dit ivan också kom efter ett tag. såg skräckfilmen innan jag, ivan & syd for iväg till lina och var med henne, marie & cissi. sen for jag, ivan, tess & elina till max där dom köpte en glass och jag en supreme jr. sen hem till mig igen och såg ytterligare en skräckfilm. och nu har dom tre somnat och jag sitter uppe som vanligt haha :) känns som att jag ändå hunnit med rätt mkt idag.

imorgon ska jag iallafall springa en runda på stan innan jag ska hem och börja fixa mig innan vi ska ett gäng och äta middag med bea på far east :) sen blir det förfest hos elin innan utgång på lotus! blir nog en bra kväll :)

mamma mms:ade föressten en bild idag, hon hade varit hos frissan och klippt sig och färgat håret, blev jättefint! här har ni en bild:


Kommentarer
Postat av: theresa

åhh va fint det blev :))

2010-02-05 @ 12:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0