klippningmatöltrötthej

den här dagen har varit lååång, samtidigt som den varit kort.
började med att sova till två, sen upp och äta frulle & klä på sig innan det var dags för klippning på salong saxarna halv tre. hade med mig elin & johanna som sällskap :) toppade iallafall bara lite och klippte upp det. sen gick vi till marknaden och köpte munkar. hann med en sväng på team sportia som nyss öppnat också innan vi for förbi smycka och sa hej till mamma samt kollade synen innan jag handlade med pappa på coop. sen for jag och johanna till mig och började laga maten, sen kom elin också! vi gjorde kyckling, wokgrönsaker & ris. tröck i mig tre portioner för att det var så jääävla gott! sen bestämde vi oss för att dricka en öl eller två. såå, vi har suttit och pratat, druckit lite öl, spelat lite spel och lyssnat på musik. nu har elin gått hem och jag och johanna ska se en film innan vi ska sova, jobbar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0