bloggtorka

har det varit några dagar nu ja. anledningen till det är att i söndags var jag alldelens för bakis för att orka skriva om helgen som varit.. och igår låg jag och hostade och frös i sängen hela dagen, tror ivan & johanna har smittat ner mig för har hostat som ett tok inatt också. nåja, ska väl berätta om helgen då!

fredag: var det 40års fest för mamma! kom dit redan mellan fem-halv sex och började göra iordning allt. sen kring halv sju började alla gäster droppa in, + ivan & ralle som skulle vara bartender under kvällen. åt svingot mat, sjöng, dansade och drack en massa goda drinkar. hade riktigtriktigt kul den kvällen :) jag, ralle & ivan for hem till mig mellan halv tre-tre och sov. (lägger upp bilder från fredagen när jag får dom av elina)

lördag: fyllde jag 19 år. började dagen med att äta på max med ivan, ralle, patrik & krille. sen for jag, ralle & patrik hem till patrik och spelade lite rockband innan ivan kom och skjutsade hem mig. duschade och gjorde mig klar. och kan tillägga att jag blev rejält grundlurad, speciellt av ivan, krille, ralle, patrik & johanna. dom hade sagt på lördagen att dom inte skulle orka dricka för att dom var så bakis sen fredagen, så var jättenära att jag sket i att dricka jag också för att jag var så deppig över det. iallafall så plingade det på dörren efter sju, och där stod elin, sofia & fanny med tre kameror och en ögonbindel och sa att vi skulle åka iväg. så dom satte på mig den och ledde ner mig till bilen. sen sa dom efter kanske 30 min "i den här parkeringsfickan kan vi stanna och röka". sen surrade fanny något om att hon skulle springa in i skogen och kissa. sen ledde elin & sofia mig till något dom sa var ett utedass, tog av mig skorna & jackan och ledde mig in i det jag trodde var ett dass. men när dom tog av mig ögonbindeln var jag hemma i köket i svartlå där det satt 20 pers och sjöng för mig och gav mig presenter. fick mig väärldens chock, stod och skakade av glädje i säkert en timme efter allt :) såå, blev iallafall en husfest hemma i svartlå framtill halv tolv då jag, ivan, ralle, patrik, johanna, sofia & fanny fick skjuts till stan. for en sväng på lotus sen hem till mig och sov! hade verkligen en födelsedag jag sent kommer glömma, tack så jätte mkt allihopa :)! det enda som fattades för att den skulle bli perfekt var elin som inte kunde vara med eftersom hon hade match :/ (bilder från lördag kommer också då jag får bilder av elina, fanny & sofia)

söndag: vaknadade kring elva? gick till dagoberts med ivan, ralle, johanna & pappa och handlade lite mat. sen hem till mig igen där vi såg the boondock saints & 2012. sen fick vi skjuts av patrik till svartlå där ivans bil var kvar. sen skjutsade jag, ivan & johanna hem ralle till vlm innan vi for till farmor & farfar och åt palt :)

såå, så har min helg sett ut. verkligen en helg jag sent kommer glömma :)!
kan nog inte tacka alla fullt ut, är fortfarande chockad över allt alla hade gjort för mig under lördagen :)!

nu ska jag slå på en bra film och krypa ner under täcket igen och försöka bli frisk. sen ska jag pallra mig iväg till coop och handla med mamma klockan fem eftersom min kyl och frys är TOM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0