bak...is

jo, tog det här med fest på lite för mkt allvar igår kanske.. blev knall kring 10-11 tiden, hittade inte hem och somnade halv ett. greeeeeeat haha :) första gången jag varit smart och gått hem istl för att gå ut också, så pluspoäng där. vaknade iallafall fem imorse som vanligt då jag druckit.. sover max 4 timmar. såg iallafall lite film och åt, sen pratade jag med pappa i telefon i 1,5 timme. sen ringde ivan, pratade med han i 30 min innan jag somnade om. vaknade av att elin ringde kring tolv så har legat och surrat med henne ett tag. nuu ska jag ta mig en dusch så jag vaknar till liv, sen måste jag bestämma mig om jag ska med till jokkmokksmarknad eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0