vilken "härlig" dag..

kan ju börja med gårdagen då. hade skola från 10:05-13:30. första lektionen såg vi en teater som bf 3an satt ihop, sen lekte vi land & rike på sista lektionen. när jag kom hem fixade jag lite sen skulle jag ta en 30 mins powernap som råkade bli en två timmars istället.. nåväl vaknade av att mamma kom inklampandes och skulle sätta ihop det sista på min byrå. sen kom även elin, ralle & syd också. vi började dricka lite smått här hos mig och spelade alias. sen for jag och elin och hämtade samme, sebbe & matte. släppte av matte hos honom och sen for resten hem till mig på förfest. blev sen att gå ut på lotus kring halv ett kanske? var faktiskt jävligt roligt där igår, mkt folk för att vara en fredag. jag, samme & syd fick iallafall skjuts till mig sen av patrik & krille. sen kom också ralle & stefan hit. satt väl uppe till fem-halv sex sen somnade vi.

och idag.. kvart i nio var det bara kliva upp och hoppa in i duschen. jobbat från 10-14 och det var tungt. tiden gick så jävla sakta idag så trodde jag skulle dö där ett tag. nåja sen gick jag iallafall hem och har inte hunnit med så mkt mer än så. nu ska jag ta en powernap sen ska jag och elin till patrik och hämta mitt dricka, sen förbi micke en sväng, sen tillbaka till mig, sen kommer syd & ralle hit så ska jag göra dom till transvestiter eftersom dom ska på nån 20 års fest eller vad det nu var ikväll. jag och elin har iallafall bestämt oss för att dricka lite ikväll också, men var, hur och när vet vi inte, det får vi se :)

fan vad jag älskar mitt liv just nu!! har världens finaste & roligaste vänner.







PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0