morrn

vettefan vad jag gör vaken nu om jag ska vara helt ärlig.. klev upp med ralle & syd innan dom skulle iväg på riskettan. nu funderar jag starkt på att gå och lägga mig igen och sova någon timme.

igår var jag som sagt med ralle & syd. vi gick till coop och handlade lite innan vi gick tillbaka till mig och såg cribs på mtv. sen slog vi på bröllopsfotografen. den var faktiskt bättre än jag trodde :)! kul att det var i princip samma skådespelare som det var i smala sussie. kan iallafall rekomendera den! efter filmen somnade syd på soffan och jag & ralle gick och la oss i sängen och sov. nu har dom gått till riskettan och tess & elina ligger och snarkar här. ska gå och lägga mig bredvid elina en stund nu.



Robin är bröllopsfotografen från hålan i Värmland som får uppdraget att plåta ett överklassbröllop i Djursholm. Han förälskar sig i brudens syster och försöker göra om sig för att passa in i den fina världen. Det går väl så där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0