how to make it in america



yees. nu ska jag krypa ner under täcket med datorn och ge den här serien en chans. har som inte riktigt hunnit med att börja se den ännu, men har bara hört gott om den så det ska bli spännande! imorgon ska jag faktiskt ringa min körskollärare så jag får fara ut och övningsköra lite. sen ska jag göra ett nytt försök på banken så jag får ut lite pengar. sen skulle syd komma imorgonkväll och se film osv och sova här, blir bra!

handling:

Gillar du ”Entourage” får du inte missa ”How to Make It in America”, Mark Wahlbergs nya dramakomediserie som utspelas i New Yorks modevärld.

"How to Make It In America" kretsar kring två unga män som söker lyckan i New Yorks tuffa modevärld: Ben (Bryan Greenberg från "One Tree Hill") och Cam (Victor Rasuk). Ben jobbar i jeansaffär och drömmer om ett eget imperium i denim, inte minst för att locka tillbaka sin ex-tjej Rachel (Lake Bell från "Boston Legal") som jobbar i inredningsbranschen. För att lyckas försöker Cam ta hjälp av sin kusin Rene (Luis Guzmán från "OZ"), en lånehaj som själv har stora planer för sin energidryck Rasta-Monsta. Rapparen Kid Cudi spelar killarnas polare Domingo Dean, en man med många kontakter, och vi ser Martha Plimpton som Rachels excentriska chef.

Mark Wahlberg har producerat "How to Make It in America", som har beskrivits som ”Entourage” innan grabbgängets genombrott och rör sig hemtamt i ett hipster-New York där man ständigt partajar eller testar allehanda projekt. Det märks att manusförfattaren Ian Edelman växt upp i den miljö han skildrar i sin första tv-serie. Bland Wahlbergs medproducenter i projektet finns Stephen Levinson (som faktiskt försökte starta ett klädmärke innan Hollywoodkarriären!) och Rob Weiss, som båda samarbetat med honom även angående ”Entourage”.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0