*



hade tänkt springa iväg på coop och handla strax. funderar på att gå in på magi också och köpa mig ett par jeans. sen ska jag hem och plugga och städa resten av kvällen. jag hatar måndagar.
orkar som sagt inte skriva om allt i helgen, fredag - hemma hos micke med några sköningar.
lördag - skotercross tävlingen i klinten med macke och micke, kolla på elins match i bredåker, pubkväll i klinten, söndag - chilldag i svartlå med micke, macke & elin, hem till stan för lite mys på kvällen.
ungefär så såg helgen ut, här får ni några bilder också:

fredag:



lördag:















söndag:














har varit en treevlig helg. var kul att vara hemma i svartlå också, var ett tag sen jag var där en helg :)!
nåja nu ska jag på coop som sagt så jag kommer ígång med pluggandet sen.


Kommentarer
Postat av: Millah

älskar låten..

2010-04-27 @ 01:14:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0