?

jo hunnit med lite idag iaf. började med att jag och elina gick till resia och avbokade min resa till bulgarien, tråkigt men sant.. insåg att jag helt enkelt inte har råd, sen var det pga andra tråkiga saker som hänt på sistone. får dock inte tillbaka dom där 1200 jag betalade i förväg på resan, lite surt men men. sen skulle vi iallafall till swedbank och ta ut pengar från mitt sparkonto, men då var det stängt pga bankrån? haha vad händer? bankrån i boden? nåja gick iallafall över till nordea då och tömde mitt andra sparkonto och fixade ett nytt sparkonto där jag ska börja lägga undan pengar varje månad. fixade mig en internetdosa också så pappa slipper betala fakturorna då jag beställer kläder. sen gick jag på klarsynt och gjorde en linskoll + beställde nya linser. sen på coop och handlade lite eftersom det enda som fanns i min kyl var smör & ost. efter det har jag bara kommit hem och lagat mat, pratat lite i tlfn osv. nu ska jag göra klart alla apu uppgifter som jag skjutit upp under påsken. mer än så händer inte ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0