eddy

hej, godmorgon & godnatt?
stämmer, har fortfarande inte somnat. ett under att jag fortfarande är vaken med tanke på att jag snart inte sovit på två dygn, om man inte räknar med dom två timmarna jag sov igårnatt då. har iallafall mått fööör illa inatt för att kunna sova helt enkelt. hållt mig vaken med tvn, avslagen cola och datorn i knät här i soffan.. vill verkligen sova i min säng men den är för långt från toan så måste ligga här i min nedsuttna soffa..

iallafall det jag skulle komma till. beställde ju hem en svart ed hardy bikini & en svart ed hardy tubklänning igårkväll. suttit inatt och kollat runt och kunde inte låta bli att klicka hem tre grejer till. här är dom:










åååh vad jag längtar tills allt kommer hem i brevlådan.
finns nog ingen som verkligen förstår hur mkt jag älskar ed hardy.
nä nu ska jag se om jag kan få några timmars sömn, natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0