25 sanningar



25 sanningar om mig:

• klarar mig inte en dag utan snus & loka.
• varje kväll innan jag lägger mig måste jag stå och vrida på plattorna tusen ggr för att försäkra mig om att dom inte är på.
• innan jag lägger mig måste jag kolla under sängen.
• har ett extremt shoppingberoende, går jag in på en sida med kläder "råkar" jag klicka på "köp".
• jag måste prata i telefon med någon om jag går ut själv, även om det bara är till coop.
• jag är extremt faschinerad av lampor, får inte nog av dom.
• jag kommer bäst överrens med killar.
• jag är sjukt lat.
• har fobi för spindlar, småkryp, ormar & flygplan.
• tror alltid att folk pratar skit om mig.
• om en kompis mår dåligt börjar jag må lika dåligt som honom/henne.
• jag visar mig aldrig i glasögon.
• har svårt för att koncentrera mig när det gäller skolarbete osv.
• jag är extremt känslig.
• jag har snusat i sex år.
• jag tycker inte om att ha tighta kläder eftersom jag skäms över min kropp.
• är expert på att få minnesluckor då jag dricker alkohol.
• jag får panik om vågen visar 60 kg.
• jag måste hitta minst 10 nya låtar att ladda hem varje dag.
• jag kan några ord på turkiska.
• har väldigt svårt för att gå in i ett förhållande med någon, när det börjar bli seriöst ballar jag ur.
• jag har extrema sömnproblem på nätterna men sover som en stock på morgonen/dagen.
• jag är jävligt trög.
• jag har ångest varje natt (en utav anledningarna till sömnproblemen).
• jag provar på olika dieter i stort sätt hela tiden, men misslyckas nästan alltid (dock ska inte det hända den här gången).

finns en miljon andra sanningar också, men dom kommer en annan gång.
nu ska jag se en film och försöka sova efter det.
natti!

Kommentarer
Postat av: Linda Jensvoll

tja, hoppas du haft en nice dag! ;)



Pussar



2010-04-22 @ 22:48:19
URL: http://lfiighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0