svettas & fryser

usch.. vaknade för en stund sen av att kudden var sjöblöt i svett.
jag svettas och fryser på samma gång, hur nu det kan vara möjligt. sitter inlindad i två täcken nu och tycker fortfarande det är kallt. måste ha världens dåligaste immunförsvar. känns ju jävligt kul att ha blivit sjuk när vi ska till sörbyn med klassen imorgon också.... aja kanske mår bra imorgon och får sova inatt, vem vet.

suttit och kikat runt på internet efter ed hardy grejer, är ju helt besatt haha.








och själva ed hardy kläderna behöver vi inte ens prata om.
finns absolut inget plagg som inte är snyggt, så enkelt är det.
jag och elina såg en så jävla snygg ed hardy tröja i umeå igår.
var visserligen en killtröja, letat som en idiot efter tjejmodellen på bubblerooms hemsida men verkar bara finnas en killmodell av den, och det skiter jag i för jag ska ha den ändå. här är den:





tyckte den var gaaaaalet snygg. men den kostar dock 1800 kr.. så det får nog vänta ett tag tills jag sparat ihop.
ska iallafall beställa två huvtröjor har jag bestämt, köpte ju bara tshirt då jag var i sthlm och tänkte inte på att det börjar bli vinter. funderar på nån av dom här två eller rentav båda två:






nää nu blev det här ett långt inlägg.
ska lägga mig i sängen igen, håller på att frysa och svettas ihjäl.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0