paus

och då gör vi en till paus i pluggandet. nu är jag lesslessless.. har inte gjort annat idag och är okoncentrerad hela tiden så tar ju flera timmar.. har ju iallafall 1 timme och 20 min på mig innan svenska hollywood fruar börjar så det ska nog gå bra. sen har jag ju några timmar imorgonkväll också.
sen till en annan vidrig grej.. idag när jag var inne på toan såg jag något krypa på väggen, när jag kollade närmare var det något konstigt kryp som jag aldrig sett förut. den var röd och hade svarta ben och svarta klor längst fram?!
ingen aning om vad det var för djur men eftersom den var vid badkaret så greppade jag tag i duschslangen och spolade ner den, för jag vågade inte döda den med papper. är andra gången ett sånt där konstigt kryp är inne på toan, sist var det elina som såg ett sånt liknande kryp, känns inte så fräscht att det finns såna på min toa.
nå nu ska jag fortsätta plugga så jag blir klar nångång.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0