nästan klar!!!




gaah vad less jag är!!!! tror aldrig jag lagt ner så här många timmar på plugg förut, haha.
pluggade fem-sex timmar igår och en timme i söndags, och idag två timmar.
men nu har jag endast två frågor kvar i ett häfte sen är allt klärrrrttt, då har jag läst igenom sju häften och svarat på 59 frågor!!! nu gäller det ju också bara att komma ihåg allt till provet som är imorgon, men det lär nog sitta ganska bra i mitt huvud nu efter tre dagars intensivt pluggande haha. skönt som fan att det är över iaf.
nu ska jag springa iväg till coop och möta mamma så ska hon handla lite mat åt mig och få lite tvätt,
sen ska jag hem igen och göra klart dom där två frågorna innan idol och andra avenyn börjar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0