någon?



någon som vet var man får tag på den här klänningen?
måsteee ha den.

jag har ju som sagt haft feber sen i söndags, vilket varit mindre kul.
varit sängliggandes och svettats och frysit hela tiden. men igår hade jag inte feber, men är dock jävligt svag i kroppen för att jag ätit dåligt och varit så sjuk så jag är hemma idag också och vilar upp mig så det inte blir värre igen. har sovit i farmor och farfars lägenhet inatt med pappa och elina, somnade mellan halv fem och fem imorse för att jag hade frossa. låg och skakade hur länge som helst och svettades..
nu ska jag iallafall ta en dusch, sen ska jag ta med elina ut på en promenad. får se hur långt jag orkar gå, känns som att benen ska vika sig hela tiden men ger det ett försök ialalfall.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0