IKEA

idag har jag inte gjort mkt. sov bort nästan hela dagen, tror klockan var kring halv tre då jag vaknade?
ikväll har vi iallafall ätit kräftstjärtar på rostfralla med aioli, var svingott :)!
och nu ligger jag och elina i soffan med varsin dator i knät och kikar på tv.
ska på ikea imorgon med farmor, farfar, elina & gabbi så sitter och kikar runt på hemsidan efter vad jag ska köpa, tror det blir det här:


orgel vägglampa 149 kr


skriv/magnet tavla 179 kr


hittade inte så mkt mer som lockade på hemsidan, men skulle tro att jag kommer hem med nån grej extra om jag känner mig själv rätt :)! ska försöka övertala farmor & farfar att fara över till gallerian i finland också så ska jag göra mitt första besök på alko, om dom nu går med på att fara dit.
nåja nu ska jag och elina se film eller något och vänta på att gabbi kommer :)!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0