myyys

såhär mys har jag med min kisse i skrivandets stund:





har saknat min katt! hon har bott hos farmor och farfar i stugan sen april, men nu har jag äntligen fått tillbaka henne för några veckor sen :)! hon börjar bli riktigt stor nu också!

sitter iallafall och planerar lite aktiviteter jag ska ha med barnen i veckan. sitter också och skriver om dagen på APUn idag och lite andra APU uppgifter. skrev ut allt på skrivaren igår och mitt häfte blir typ större än förra året haha. men känns skönt att i stort sett allt är klart, förutom dagboken då som ska skrivas varje dag. nåja nu ska jag fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Millah

Vad mysigt =)

2009-10-20 @ 10:32:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0