lååång dag!

gud vilken lång dag det här har varit! morgonen började inte bra. har på något vis lyckats trycka av mitt alarm i sömnen så jag vaknade och såg att klockan var 9:28!!!!! hade två minuter på mig att stoppa i linserna, borsta tänderna, klä på mig och springa till förskolan! kom självklart några minuter försent men det var minst sagt stressigt. jag hade iallafall stängning idag. det gick bra och jag slutade efter fem någon gång. sprang hem och värmde det som var kvar från middagen och satte mig sen här för att skriva blogg. dock var det något fel på blogg.se så tog 45 min innan jag tillslut tog mig in. nu ska jag planera en till aktivitet, renskriva lite annat APU arbete, samt skriva dagbok om dagen på APUn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0