i skuggan av värmen



nu ska vi se den här filmen har jag bestämt. eller ja, iallafall jag, får väl se om elina är mer insatt i datorn eller om hon ser den med mig då jag väl startar den.

handling: Eva arbetar som väktare och lyckas skickligt dölja sitt heroinmissbruk. Hon lever själv tillsammans med sin schäfer och när hon inte jobbar tänder hon av. På så sätt får ho livet att fungera. En dag möter hon polisen Erik, hennes liv rörs om och missbruket blir svårare och svårare att dölja. Dessutom har hon ett förflutet som jagar henne, bästa väninnan från förr lever i ett stormigt förhållande, men passar hon in i Evas nya liv, eller är det Erik som inte passar in?

den här filmen är ju inte direkt ny, men har missat den så är väl på tiden att jag ser den nu eftersom jag bara hört bra saker om den, så får hoppas på att det stämmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0