hemma

nu är jag hemma från förskolan. var ju min sista dag där idag. känns jätte tråkigt. sitter här och känner hur det svider under ögonen av tårarna haha, upptäckte precis hur blödig jag är när jag började gråta då jag sa hejdå till barnen och personalen. men jag har verkligen trivts jätte bra där och det har gått så fort så jag ville verkligen inte sluta där än, kunde ha varit kvar minst en månad till om jag fick.

nu ska jag då iallafall skriva sista APU dagsboksinlägget, sen skriva ut det och sätta in det i mitt häfte. sen är allt klart. funderar på att gå till kiosken också och köpa något till idol ikväll när jag ändå varit tvungen att fuska hela den här veckan då maten på dagiset varit fullt med kolhydrater. jaja nu ska jag tralla iväg.

lilla husbilen för 2,5 miljoner dollar:










Kommentarer
Postat av: Millah

Fy fa vilken husbil..köp åt mig ?;)

2009-10-23 @ 15:04:39
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

Ja men fan vad bra, då kan jag bara sitta här och vänta då på den :D

2009-10-23 @ 15:50:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0