godmorgon!

jag har precis blivit väckt av farfar. fast har ju varit uppe en sväng före det i några timmar! klev först upp klockan sex imorse. åt frukost och for sen mot stan hem till lägenheten. där duschade jag och gjorde lite annat innan jag, mamma & pappa for på ett möte på skolan klockan nio. efter det skjutsade mamma tillbaka mig hit och jag somnade kring halv elva och har sovit till nu. och guess what? är fortfarande lika förkyld och utan röst så det hjälpte inte ett piss att sova sig igenom hela dagen. nu ska jag iallafall gå och hjälpa farmor med tacosen i köket som hon håller på att göra inför elinas kalas om 1,5 timme!

stilrent:






Kommentarer
Postat av: gabriella

snygga lägenheter!!

2009-10-15 @ 18:21:01
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0