fortfarande sjuk..

ja, jag är fortfarande sjuk så är alltså hemma idag också. börjar iallafall få tillbaka min röst nu, så det är ju ett +.
jag har iallafall nyss vaknat, sovit jätte dåligt inatt så är nog därför jag sovit såhär länge. bara hoppas på att jag ändå kan somna ikväll. har precis ätit lite rester från igår och nu funderar jag på att väcka elina så hon inte sover bort resten av dagen. sen måste jag också passa på att säga grattis till elin som klarade teoriprovet idag ;)! stolt över dig, nu är det bara uppkörningen kvar :)!

Kommentarer
Postat av: Moa och Fanny

bli veckans blogg hos oss! allt du behöver göra är att skriva en kommentar och skriva: jag är med :)

kram lycka till

// Moa och fanny

2009-10-16 @ 15:44:26
URL: http://modefreak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0