dollar store

ooj vad mkt jag och pauline hunnit med idag känns det som. hon kom kring halv åtta tror jag den var? då såg vi lite barnprogram och jag åt frukost osv. sen gick vi till coop strax efter nio och köpte blodpudding, loka till mig & en julmust till pauline. sen gick vi hem och åt blodpudding och såg på pettsson & findus. kring elva-halv tolv ringde pappa och sa att vi skulle och fika med han och elina på opalen så då traskade vi dit. pappa & elina åt buffé, pauline åt en kärleksmums & jag drack en loka. när vi fikat färdigt mötte jag och pauline mormor och gick till dollarstore där pauline fick sig nån nyckelring med ett djur på och klistermärken. sen gick vi hem till mig igen och nu sitter jag och elina och ser när karusellerna sover med pauline. hon är ganska slut efter att ha gått fram och tillbaka till dollarstore :)! hon ska iallafall vara här ca en timme till, så vi ska väl bara se film osv under den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0