hos pappa

sitter hemma hos pappa just nu, kom hit kring tre tiden idag. helgen har varit jättebra, längesen jag hade så roligt :) i fredags kom macke, dennis, laxen & anna och var med mig och elina! vi spelade alias, drack, lite, spelade tvspel och pratade. när dom åkt hem kom nille, kibba & henke en sväng. i lördags var jag först med elina, nille, linus & kibba. sen följde jag och elina med när macke skjutsade pappa till svartlå och efter det for vi hem till mig och sov film innan vi sov. vaknade halv två idag.. steg upp och packade ihop lite grejer innan mamma skjutsade mig och elina hem till pappa. har bara tagit det lungt, sett film och pratat. just nu sitter iallafall elina och provar göra dreads på mig, vilket går mindre bra för det är något fel på mitt hår haha :)!
när hon är klar med det ska jag iallafall sova, möte klockan nio i stan imorgon.

lite bilder från helgen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0