hos mami

sitter hemma hos mamma just nu och väntar på att hon ska komma hem från jobbet. hon ska hjälpa mig plugga lite.
igår då. hade ju som sagt inte sovit på hela natten så när jag kom till stan skulle jag vila en timme innan jag skulle på mötet klockan nio. tror ni jag vaknade? nej. mamma hade ringt och väckt mig, vilket jag inte kommer ihåg så hade pratat i sömnen med henne. vaknade till en stund klockan elva då pappa kom hem till mig på lunchen, sen somnade jag om och sov till efter fyra. klev upp halv fem och såg film resten av kvällen. somnade nån timme efter tess och elina kom till mig kring halv tolv och sov till kring tjugo över tre idag.. och jag är fortfarande trött! ska iallafall plugga här till innan nio då andra avenyn börjar, sen går jag hem och sover. har fortfarande inget internet hemma i lägenheten så pappa ska få ringa och säga upp det imorgon så ska jag skaffa bredbandbolaget istället. ska fika med mormor i gallerian imorgon så planerar inte att sova bort hela dagen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0