ett tag sen

nu var det några dagar sen sist ja! men har ju som sagt inget internet hemma i stan och har varit där sen i fredags? min helg har iallafall varit lugn, minst sagt. fredag var jag bara hemma och såg film med tess & elina om jag minns rätt? lördag jobbade jag 10-15. sprang sen en sväng i gallerian med tess & elina och på stan å grejer. sen gjorde vi tacos som mamma handlade åt oss och efter det for tess & elina till mats och jag funderade på om jag skulle följa med elin & fanny å dom ut men jag kände bara för att vara hemma så såg massa filmer istället. somnade seeeent.. och idag har jag varit riktigt trött och sliten så jag låg i sängen tills pappa kom och hämtade oss kring halv fem-fem tiden nångång. och nu har vi precis sett sista johan falk filmen. mer än så händer nog inte ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0