*

jahaa, igår umgicks jag med macke, dennis, elina, tess & martin :) vi hann även med svartlå en sväng.
imorse tänkte jag få sova till halv tio iaf, men si nä det fick jag inte för lunka & nille kom stormandes in i lägenheten strax före åtta så då var det bara att stiga upp. följde med dom till skolan en sväng och var social med lite folk, sen gick vi på stan en svängom också. sen gick jag hem innan pappa kom och hämtade mig, elina & tess. sitter hemma på lite kalas hos pappa just nu! var tänkt att jag skulle sova här inatt men då ska farmor & farfar till stan så ska åka med dom, lika bra när jag ändå ska jobba imorgon! efter jobbet blir det iallafall lite festligheter, kan nog bli kul ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0