yeees



idag bestämde jag mig för att beställa den här, så nu är det gjort och nu kommer jag att få leva fattigt i juni..
men det var det värt, för den här kommer verkligen att komma till användning.

hade ju som sagt prov idag, och det var ju inget att hurra för.. gick verkligen inte bra.. så går det när man är ute i sista minuten, så är mitt eget fel.. blir glad om jag alls får godkänt på det.

jag och elina gick iaf på coop när jag skrivit provet. vi köpte tre chipspåsar och två dippar + varsin dricka, smalt.
så vi har iallafall haft vänner och one tree hill maraton från halv fyra till halv åtta då hon gick ut på stan med sanna. alla affärer har ju kvällsöppet ikväll, men kände att jag inte orkade. ska plugga lite istället och dona med lite annat.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0