vänner

sitter och ser på vänner just nu, tror jag sett alla säsonger tio varv om inte mer och blir inte less, man kan aldrig bli less vänner, eller iallafall inte jag :)
har föressten beställt två t-shirtar från hm, tyckte dom var riktigt snygga och det kostar ju inte skjortan med t-shirtar därifrån heller så det var ju ett plus :)
men mina favorit t-shirtar just nu är iaf dom här:


dom kommer bli mitt nästa inköp, när pengarna räcker till så att säga :)
har väldigt mkt på önskelistan bland kläder just nu kan jag säga, så ska bli svårt att kunna köpa allting, men det jag vill ha mest kommer jag att köpa :)
nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och fortsätta kika på vänner, det är ju en dag imorgon också.
puss

stefan & daniel - finns här för er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0