vad är detta?!

vad gör jag vaken den här tiden på dygnet?!!
jag la mig ju som sagt tidigt igårkväll och tänkte "gud vad skönt att äntligen få somna före fan",
men låg och vred och vände på mig i en timme och sen slog jag på vänner och låg och kollade på det till klockan var tolv, då försökte jag sova och somnade väl relativt fort efter det tror jag, men sen vaknade jag såklart halv fyra och försökte somna om i en timme men d gick verkligen inte, så nu sitter jag här och är hur trött som helst..
kan nog vara så att jag hade svårt att somna igår och vaknade tidigt idag för att jag är så jävla nervös inför nationella i matte som vi har idag, jag är jättedålig på matte och har klarat ett prov sen jag började på björknäs hösten 2007.. SÅÅ det lär ju gå åt helvete idag med andra ord, jajajajaja...
nu måste jag försöka somna om någon timme.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0