trist väder..

kom hem från stugan för ca 10 min sen. är jätte trist väder ute idag tyvärr.. duggade lite smått på vägen hem från stugan och här i stan ser jag bara stora åskmoln...
igår åt vi iallafall palt, sen tog pappa, farfar & esko ner båten till älven också så nu går det att åka ut och fiska :)!
sen såg vi lite tv och avrundade kvällen med att spela plump.

idag väckte farmor mig klockan elva, så klev upp och såg när mörkret faller med pappa & elina och sen åt vi grillad lax, pressad potatis, romsås & grillade majskolvar. och nu sitter jag här.
ringde mormor innan jag for till stugan för hade tänkt komma förbi henne men då var hon i luleå och shoppade så vet inte riktigt vad jag ska hitta på, städa kanske? är inte så sugen på det men det måste ju göras nån gång.
puss

den här låten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0