save a life



alltså jag har lyssnat på den här låten oavbrutet i över en månad nu, den är så jävla bra.
+ att alla pengar dom får in för låten går till sjukhus för barn som har cancer och andra dödliga sjukdomar, och det gör låten 1000 gånger bättre :)!
sen så är musikvideon jävligt bra också, så den borde ni titta på.

har iallafall varit och ätit kebab hemma hos mamma precis.
elina är här också och packar lite grejer för hon och gabbi sticker till ulvön imorgon, jag ville också följa men måste ju jobba på lördag såå får följa med en annan gång.
har iallafall tagit tag i mitt diskberg innan jag gick och åt hos mamma, så nu ska jag bara plocka upp alla kläderna från golvet och sen är det städat här igen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0