nationellt prov

träffade moa, stina och johanna vid skåpen kring åtta, gick sen till fordons korridoren för att skriva nationella i matte..
och ja, det gick väl inte strålande om jag säger så, del ett hade jag väldigt svårt med, men del två var det inte ens någon idé att försöka göra eftersom jag inte ens har börjat räkna statistik ännu.. så efter d var d klärrrt.
jag och johanna gick då hem till mig och såg lite andra avenyn, sen åt jag lunch och sen sprang vi på coop och handlade innan vi gick tillbaka till skolan på sista lektionen.
nu har jag precis ätit fullkornstoast, har varit sugen på det hur länge som helst nu så det var väldigt gott.
jag har tagit tag i disken (vet att jag skulle ha gjort det igår men..) idag, sen har jag städat undan lite från barbordet och vardagsrumsbordet, så nu är det bara golvet och toan kvar, tänkte rengöra handfatet, toan och badkaret också, har nog inte gjorts på ett tag, sen ska jag dammsuga och skura, och dammtorka om jag hinner före vi ska vara hos mammas kille ola klockan sju, han fyller nämligen år idag, så då lär det bjudas på en hel del onyttiga saker...
nej nu ska jag ta tag i d här.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0