luleeyooo



var ju som sagt till luleå idag med mormor!
vi for med 13:10 bussen, hoppade av på busstation och började gå mot ola som bor på skurholmen.
när vi kom dit så åt vi varsin vaniljbulla som jag & mormor köpte med oss på vägen, sen surrade vi och såg lite tv.
sen gick jag och mormor till stan igen. köpte mig ett par vita tygskor på lundins skor och det här röda linnet från carlings.
var in en sväng på monki också, har ju inte varit i luleå sen det öppnade, men hittade ingenting jag ville ha iaf, inte heller på ginatricot, och där brukar jag alltid hitta något som passar mig men nej inte idag. klänningen jag ville ha från h&m fanns ju såklart inte kvar heller.. nåja jag och johanna ska åka en sväng till luleå den 25e då lönen kommer, hoppas på att hitta mer då :)!
nu ska jag äta mina wokgrönsaker & kycklingvingar och plugga matte.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0