lite pixxxx

 

bjuder på lite bilder från kvällen hemma i svartlå igår.
for ju ut och körde bil en sväng till efter att jag kört hem till svartlå igår, och gick faktiskt jättebra om jag får säga d själv.
så nu blir d att börja följa med hem oftare och köraköraköra så kanske jag hinner med körkortet i sommar?

såå vad händer ikväll? känns konstigt med långhelg och inte ha något inplanerat.
skulle tro att d blir att göra bort en massa plugg och ta d lungt.. sen blir d nog en tripp till stugan imorgon, hört rykten om att farmor & farfar skulle bjuda på palt så d kan jag ju inte motså. sover nog över i stugan tors-fre också om farmor & farfar ska ner till stan något på fredag. nä nu ska jag göra någon nytta här hemma.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0