jajajaja!





alltså.. DOM HÄR KLÄNNINGARNA!!!!
den som ändå hade 20.000 på kortet varje månad..
nej men dom är helt klart ett måste för mig i sommar.
nåväääl, har pluggat matte för fulla muggar, så nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och se vänner och fortsätta läsa rävungen som vi skulle ha lämnat tillbaka till IOSen för typ två veckor sen? läste tio sidor igår så är på bättringsvägen iaf.. sen måste jag ju hinna svara på frågorna om den också innan jag lämnar in det till mari-louise. har iallafall bestämt att jag ska hinna läsa ut den under den här veckan, lär nog inte vara så tuff match.
ska förövrigt bli kanonväder i helgen har jag hört, så då ska jag dra till stugan och pressapressapressa i solen och bara må gott, låter som en bra plan.
nej nu säger jag godnatt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0