fan

såg just ett mail jag fått från nelly, och det gjorde mig inte på bättre humör:

Hej Josefine!

Tyvärr har nedanstående produkter i din beställning utgått pga lagersaldofel som upptäckts först vid plockning av dina produkter.
Aktuella artiklar är slut i lager hos våra leverantörer och vi tvingas därför slutnotera dessa varor.
Vi justerar med aktuellt belopp på din order. Vi ber om ursäkt för det inträffade

Om hela din order har slutnoterats och du använt nellypengar ber vi dig kontakta kundtjänst för återföring av nellypengar.

Om belopp dragits från ditt kort för aktuella artiklar kommer aktuellt belopp att återföras till ditt kort inom de närmaste dagarna. Om du inte fått tillbaka belopp som dragits från ditt kort ber vi dig kontakta kundtjänst för justering.

Beställ gärna nya produkter på www.nelly.se

Art.nrFärgStlk.BenämningAntalLeveransdatum
4750290133011Zip Shoulder Top, Korall, XS/S1 
 
jahaaaa, så då kommer jag alltså inte få tunikan jag beställt därifrån.. sviiiinkul att den inte finns kvar i lagret när jag tyckte om den så mkt, typs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0