d gillar vi



sol idag, och VARMT, d gillar vi.
har blivit mkt "gilla" på sista tiden, men när det börjar bli sommar kan man ju inte göra annat än att använda just ordet "gilla". solen, värmen, träden börjar blomma ut, grönt gräs börjar komma, sommarlov, sommarjobba och få pengar, resa, boden alive, luleåkalaset, pdol m.m. sommaren är lika efterlängtad varje år.

pappa kom hit efter tolv någon gång på sin lunch, vi såg vänner osv, sen när han for gick jag hem till mamma och åt lunch på balkongen, sen solade jag 1-2 timmar också innan ola skrev att jag skulle komma och sola med han på mormors balkong istället, så då gick jag dit och satt och pratade och solade lite med honom innan han for iväg på träning. sen åt jag, mamma & mormor grillat hemma hos mormor, sen satt vi på balkongen och åt chips & guaccamole (stavning?) dipp och surrade, kom hem för kanske 20 min sen.
har mattenationella 8:20 imorgon så där rök min sovmorgon.... jaja, får hoppas på att d går bra, har ju inte alltför jobbig dag imorgon heller, slutar 13:10 så. nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa ut den där jävla boken nångång innan jag ska sova, ska ut på prommis med mamma klockan sex imorgonbitti.
pussnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0