pistvakt osv



igår var jag ju då som sagt på pistvakt :)
var bara jag och systeryster som skulle dit först, men då ringde pappa & sa att han hade fixat en biljett åt gabbi, så då följde hon med oss också ;) var iallafall hur bra som helst, var absolut värt pengarna! och lennie norman var kul också :)!
filmade faktiskt lite grann så bjuder på någon film. nåja, sen följde gabbi och elina med hem till mig. och då fick jag för mig att jag skulle ut på ice, så drog på mig nå kläder och sprang sen ner mot ice, men väl utanför möttes jag av en 30 meters kö.. var då så smart att jag kollade på klockan och såg att den var 20 över 1, insåg då att man ställer fram klockan en timme klockan två, så var bara 30 min kvar innan det stängde, så gick helt enkelt hem igen.

lennie norman:



pistvakt:



såå idag då.. jag och elina gick till coop kring elva tiden och inhandlade varsin dricka, sen gick vi vidare till opalen och åt en macka till frukost. sen bestämde vi oss för att gå till mamma, där fick vi fotbad och fotmassage + ryggmassage ;) niiiiiiiiice.. sen såg vi det okända och pratade lite och sen gick jag och elina hem till mig en snabbis, och sen hem till gabbi där vi var bjuden på middag och tårta eftersom hon fyllde år :) sen gick jag och elina till mormor på romeo kring halv nio och sa hejdå till henne eftersom hon ska vara i ammarnäs i sex jävla veckor.. ajja, sen gick vi hem och såg lite wipeout och sanningen ögonblick! och nu ska jag titta in i matteboken innan jag ska sova.
puss

lite bilder från idag:               BTW NOTERA MITT HÅR, DET ÄR ORANGE, OCH INTE SÅ LITE HELLER!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0